Kaynak: "Bülten"
Siirt İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sigarı bırakma çağrısı devam ediyor.
Siirt İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sigaranın zararları anlatıldı. Sağlık Müdürlüğü, vatandaşlara sigarayı bırakma çağrısında bulundu.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“Sigarayı Bıraktığınızda Vücudunuzda Neler Oluyor? Sigarayı bıraktıktan sonra vücudunuzda başlayan olumlu değişimleri biliyor musunuz? Sağlığınız için atacağınız bu önemli adımın etkilerini anlatan 1 dakikalık kamu spotumuzu izleyin!”
Kaynak: Siirt İl Sağlık Müdürlüğü
Siirt’te Curling Müsabakaları Sona Erdi
1
Siirt’te Ölüm Yolu Çözüm Bekliyor!
146628 kez okundu
2
Siirt’te Zincirleme Kaza
91096 kez okundu
3
Siirt’te Muhtarlık Kavgası: 1’i Ağır, 2 Yaralı
80126 kez okundu
4
Siirt’te Tarlayı Sürerken Kaza Yapan Adam Ağır Yaralandı
72547 kez okundu
5
Son Dakika Pervari’de Sokağa Çıkma Yasağı İlan Edildi
64717 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.