Kaynak: "BÜLTEN"
Siirt İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı, Vali Yardımcısı Şeyma Aktaş Semiz’in başkanlığında, turizm sektörünün paydaşlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, ilin turizm potansiyelini artırmaya yönelik çalışmalar ele alınarak turizm eylem planı, cazibe merkezi projeleri, turizm tanıtım stratejileri, destinasyon çalışmaları ve 2025 yılı turizm etkinlikleri değerlendirildi.
Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı yetkililerinin de katılım sağladığı toplantıda, ilin turizm sektöründeki konumunu güçlendirecek adımlar üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Kaynak: Siirt Valiliği
Siirt’te Kurum Müdürleri Ziyaretlerini Sürdürüyor
1
Siirt’te Ölüm Yolu Çözüm Bekliyor!
146037 kez okundu
2
Siirt’te Zincirleme Kaza
91096 kez okundu
3
Siirt’te Muhtarlık Kavgası: 1’i Ağır, 2 Yaralı
80126 kez okundu
4
Siirt’te Tarlayı Sürerken Kaza Yapan Adam Ağır Yaralandı
72547 kez okundu
5
Son Dakika Pervari’de Sokağa Çıkma Yasağı İlan Edildi
64717 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.