Siirt Olay Haber’in yaptığı “Bir günlüğüne belediye başkanı olsaydınız ne yapardınız?” anketine gelen yüzlerce cevap arasında en çok dikkat çeken ortak şikayet kaldırım işgali oldu. Kadın-erkek fark etmeksizin çok sayıda vatandaş, özellikle kahvehane önlerinde, dükkan önlerinde ve mahalle aralarında yol ortasına oturmuş gruplardan şikâyet etti.
Kimi “Eşimle yan yana yürüyemiyoruz” derken, kimi “Ablam tek başına geçemiyor” yorumunu yaptı. Bazı erkek takipçiler de bu durumdan rahatsız olduklarını belirterek, “Biz de geçemiyoruz, herkes birbirini süzüyor” dedi.
Görünen o ki Siirt’te birçok kişinin ortak derdi, kaldırımların halka değil, adeta özel mekânlara dönüşmesi. Gelen öneriler arasında para cezası, denetim artışı ve sosyal bilinç kampanyaları yer aldı.
Kayabağlar’da Su Sorunu Başlıklı Haberimiz Üzerine Başkan Nas’tan Açıklama
1
Siirt’te Ölüm Yolu Çözüm Bekliyor!
149430 kez okundu
2
Siirt’te Zincirleme Kaza
91097 kez okundu
3
Siirt’te Muhtarlık Kavgası: 1’i Ağır, 2 Yaralı
80127 kez okundu
4
Siirt’te Tarlayı Sürerken Kaza Yapan Adam Ağır Yaralandı
72547 kez okundu
5
Son Dakika Pervari’de Sokağa Çıkma Yasağı İlan Edildi
64718 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.